AŞKSIN SEN

AŞKSIN SEN

23 Ekim 2010 Cumartesi

SENİ SEVİYORUM

Zaman hiç geçmiyor sanıyordum yada geçen sürenin nekadar olduğunun farkında değildim,oğlum doğana kadar; her geçen gün onun büyümesini izlemek mutluluk verici ama bu arada acı bir gerçek o büyüdükçe biz bir gün daha yaşlanıyoruz yada olgunlaşıyoruz;

 Zamanın geçtiğinin en büyük kanıtı benim için Kuzey,inanılmaz bir hızla büyüme,  hergün yeni birşeyleri keşif  ile geçiyor günleri, 

Daha beş ay önceye kadar gülmez, hareket etmez bir bebek iken şimdi akşamları kahkahaları ile benim bütün yorgunluğumu alacak kadar yüce bir güce sahip...

Sana teşekkür ediyorum oğlum, günüme anlam, hayatıma renk kattığın, dünyaya, insanlara bakışımı daha güzelleştirdiğin,hiç bir psikologun yapamadığı kadar ruhuma iyi geldiğin ve beni daha da olgunlaştırdığın için.

Seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
k seviyorum.

1 yorum:

Aslı Gamze dedi ki...

iŞTE BUDUR... aslolan.. koşulsuz.. saf sevgi...

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails