AŞKSIN SEN

AŞKSIN SEN

21 Ekim 2010 Perşembe

MUFFİNLER YAPILDI


 Hiçbirşey almama gününü not edip, sonra muffin kalıbı ve yonca şekerlemeleri aldığımdan bahsetmiştim. Akşam  ise deneme yapayım dedim. Tabi benim meşhur pil yuvası bozuk, şarjı durmadan biten fotoğraf makinam ile çekim isteğim başarısızlıkla sonuçlanınca cep telefonu ile çektim.

Yapmış olduğum muffinlerden bir poşet hazırlayarak, üzerine ufak bir uğur böceği koyarak,beslenme çantasına koymaya hazır hale geldi. 

Sevgilim diyor ki, kuzeyin sayfasında bu yazıların  ne işi var, editör ben değilmiyim, istediğimi eklerim değil mi?  



Malzemeler:
3 adet yumurta
1.5 su bardağı toz şeker
1 su bardağı süt
1 ajda çay bardağı  zeytinyağı
2.5 su bardağı un
1 su bardağı karışık kuru meyve parçaları

1paket kabartma tozu
Yapılışı:
Yumurta ve toz şeker rengi beyaz oluncaya kadar mikserle karıştırılır.
Süt ve zeytinyağı ilave edilir.
Vanilya,un,kabartma tozu karıştırılır elenerek hamura ilave edilir mikserle güzelce karıştırılır.
Kuru meyveler unlandıktan sonra hamura eklenir karıştırılarak tüm hamura dağıtılır.
Muffin kalıplarına paylaştırılır.
Önceden ısıtılmış 170C ısılı fırında pişirilir.


2 yorum:

Başak dedi ki...

hmm lezzetli gözüküyor,eline sağlık.Bir de bu tarifi deneyelim:)

KUZEY'S MOM dedi ki...

teşekkürler

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails