AŞKSIN SEN

AŞKSIN SEN

17 Eylül 2010 Cuma

TETHYS KARTLARIMIZ GELDİ

 Çocuklu Yaşama geçtim geçeli, farklı bir hobim var artık. Çocuklar ile ilgili HERŞEY

Kuzey için aldığım, üzerinde hayvan resimlerinin bulunduğu kartları hiç beğenmiyordum. Üzerindeki hayvanın ne olduğunu ben bile anlamazken, Kuzey'e öğretmeye çalışmak tam sitcomluk bir hareketti. Üstelik Kuzey, kartları  eline aldığında ağzına götürüyor ve hemen ıslanıyordu. İşte tam bu konuda daha kalın ve üzerindeki çizimlerin daha güzel olduğu eğitici kartlar yok mu diye söylenirken, aynı dertten muzdarip bir annenin ürünü olan TETHYS kartlarını keşfettim.

Kartların üzerinde 1-3 yaş arası yazsa da, Kuzey renkli şeyleri görmeyi çok sevdiği için kartları hemen www.tethystore.com'dan satın aldım. Önyüzünde hayvan karakterleri, arka yüzünde renklerin bulunduğu, kalın ve çantanızda kolayca taşıyabileceğiniz  kadar küçük kartlar tam aradığım gibi. Kuzey kartlara bayıldı. Sırayla kartları gösterdiğimde ilgiyle bakıyor.

Banada yeni bir oyun çıktı:)

Hiç yorum yok:

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails