AŞKSIN SEN

AŞKSIN SEN

8 Eylül 2010 Çarşamba

EL YAPIMI OYUNCAKLAR

Oyuncak alma taraftarı olmayan bir anne olarak( en azından şimdilik) montessori http://montessoriegitimi.blogspot.com( yakında buna da değineceğim) eğitimini özümseyerek evde neler yapabiliriz diye kafa yoruyorum.
İLK OYUNCAĞIMIZ RENKLİ KURDELELER;




Değişik renkte kurdeleleri, kartona bağlayarak dönence misali beşiğin üstüne astım. Kuzey kurdelelere bayılıyor, uyumadığı zamanlar tepesinden sarkıtıyoruz ve acayip heyecanlanıyor, tutmaya çalışıyor.





KAVANOZLAR





Çıngırak almaya ne gerek var, bitmiş hardal kavanozlarını temizleyerek, içlerine tuz, şehriye,fasulye ve bozuk para koydum. Her birinin sesi farklı çıktığı için değişik bir oyuncak oldu. Şuan Kuzey'in pek ilgisini çekmese de ileride favorilerimiz arasına gireceğini düşünüyorum.







DEĞİŞİK YÜZLER



Akıllı bebekler akademisinden bir oyun: Dergilerden bulduğum değişik yüzleri keserek, A4 boyutunda kartona yapıştırdım. Kuzey'e, bu resimleri gösterirken resimlerdeki yüzlerin duygu ifadelerini, cinsiyetlerini belirterek ufak hikayeler anlatıyorum. Kuzey, değişik yüzleri gördükçe çok hoşuna gidiyor ve gülüyor. Sizde deneyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails