AŞKSIN SEN

AŞKSIN SEN

17 Eylül 2010 Cuma

HAFTANIN KİTAPLARI 1



Kitap sever biri olarak Kuzey'in doğumu ile bebek ve çocuklar ile ilgili kitaplara merak sardım. Beni bir telaş aldı, daha iyisini yapabilir miyim, bilmediğim bir şeyler var mı diye Neredeyse her gün internetten bir kitap ısmarlayarak, akşam dokuzdan sonra gözlerim kapana kapana okuyup notlar alıyorum. Sanki tez yazıyorum. Aslında fazla bilgilenmenin de zararları olmuyor değil ...
Bu haftanın kitapları ;


DR. M.SEMİH SUMMAK -DR. A.ELÇİN SUMMAK---AKILLI BEBEKLER AKADEMİSİ Akıllı Bebekler Akademisi, kesinlikle okumaya ve uygulamaya değer....


Çoklu zeka kuramından hareket ederek, bebeğinizi yetiştirirken yapabileceğiniz pek çok şeyi anlatıyor. Bebek yogası, hangi ayda hangi oyunları oynayabilirsiniz.
[Image]

İsim, sıfat ve fillerdenoluşan kartlar hazırlayarak zeka gelişimine katkı sağlayabilirsiniz.

Kitabı alır almaz, hemen Akıllı Bebekler Akademisi CD sini çalıştırdım, içerisinde çok güzel müzikler var, kitabın içinde bebeğinize çeşitli müzikler dinletilmesi tavsiye ediliyor. Tabi kaliteli müzikler...

Kitabı bulmanın zor olduğunu duydum. Ben hepsiburada.com dan hemen temin edebildim. http://www.akillibebeklerakademisi.com/
BEBEK BAKIMI SORUNLARINA MUCİZE ÇÖZÜMLER --TRACCY HOGG

 Uyuma beslenme davranış hususlarında değişik önerileri var. henüz beslenme ve uyuma bölümünü okudum, önerileri değişik, ancak benim oğluma pek uyacak gibi değil

PROF. DR. M. MURAT TUNCER- ÇOCUK SAĞLIĞI REHBERİ

Ana hatları ile çocuk sağlığı hususunda bilgilenmek istiyorsanız süper bir kitap . Aynı zamanda Murat Tuncer www.suvak.org adresinden sorularınıza cevap veriyor, devamlı faydalanıyorum.
PROF.DR.MURAT TUNCER KİMDİR?

İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi'ni 1980 yılında bitirdi. Pediatri Anabilim Dalı’nda uzmanlığını 1984’de, Pediatrik Hematoloji uzmanlığını ise 1990 yılında aldı. 1987’de doçent, 1994’de profesör oldu.Finlandiya’da Helsinki Tıp Fakültesi Transplantasyon Merkezi’nde çalışmalarda bulundu.
1997 yılında TÜBİTAK Bilim Teşvik Ödülü’nü, 2000 yılında Rotary Yılın Bilim Adamı Ödülü’nü kazandı.
Etiketler:

Hiç yorum yok:

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails