AŞKSIN SEN

AŞKSIN SEN

8 Eylül 2010 Çarşamba

ÇALIŞAN ANNE OLMAK

KİM SIKILIR, KİM BUNALIR Kİ ÇOCUĞUNDAN;








Oğlumla geçirdiğim dört ay sonunda, işe başlayan anne olarak, içim bir buruk.

Kuzey ile birlikte geçirdiğimiz zamanlarda ne kadarda çok şey yapabiliyormuşuz, ama şimdi sırf onunla daha fazla oynayabilmek için saat beşte uyanıyorum, iki saati birlikte geçirerek gülüyoruz, oynuyoruz…hooop sonra başka bir üniformamı giyinerek iş kadını kimliğime bürünüyorum. Takım elbiseleri giyip, makyajımı yapınca, Kuzey bu halime çok şaşırıyor. Kadına bak yüzünü gözünü boyanış diyor sanırım)

Öğle arası koştura koştura eve gidiyorum. Yarım saatlik beslenme serüveninden sonra tekrar işteyim yine yeni kimliğimle….İşte tam bu anda, şu bilim adamları ışınlanmayı niye hala keşfetmedi diye hayıflanıyorum ve sabrina gibi işaret parmaklarımı birbirine dokundurarak zamanı durdurmayı hayal ediyorum.

Akşam olunca bu sefer anne kimliğime, eş kimliği de ekleniyor. Kuzeyin banyosu ,beslenmesi, evi toplama yemek yapma derken zaman geçiyor. Ama hiçbiri beni rahatsız etmiyor, meğer insanın yavrusu ile zaman geçirmesi bütün stresini azaltıyormuş, güneş daha bir güzel, ay daha bir parlak görünüyormuş..

Kim bıkar, sıkılır ki zaten çocuğu ile birlikte olmaktan

Sadece beni üzen, oğlumla daha fazla zaman geçirememek. Yapacak o kadar çok şey var ki kafamda, onun kişisel gelişimini sağlamak için ama yetişebiliyor muyum bilmiyorum. Bugün dördüncü ay aşımız vurulacak ve ben gidemiyorum. Anneannesi ve Dedesi yanında olacak oğlumun -- yine de şanslıyız

Sabiha Paktuna Keskin’in kitabında yazdığı gibi “önemli olan verimli zaman geçirmek” diyerek kendimi avutuyorum.

Zamanı daha fazla nasıl değerlendirebilirim sorusu hep kafamda, tüm yorumlara açığım

**Öncelikle pek çok şeyi internetten halletmeye başladım. Market alışverişi, fotoğrafları bastırma, Kuzey'in giyim v.s. ihtiyaçları
bana inanılmaz zaman kazandırıyor.

VAZGEÇEMEDİKLERİM:



**Acil durumda dışarıya çıkmam gerekse Kuzey'in çantasına neler koymam gerektiği konusunda ise bir liste hazırlayıp odasına açtım, böylece hiç bir şeyi unutmamış oluyorum.

**Derin dondurucuya acil durum yemekleri hazırlayıp atıyorum. Sigara böreği, biber dolması, kızartılmış biber,patlıcan,mezgit fileto. balık köftesi...

**Misafir geleceğinde yapılabilecek pratik yemeklerin listesini farklı bir yerde dosyaladım.

**Kitap okuma işini akşam 21-22 arası yapmak gibi bir plan yaptım.
daha neler olabilir bilmiyorum.....

Hiç yorum yok:

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails