AŞKSIN SEN

AŞKSIN SEN

28 Eylül 2010 Salı

AŞKSIN SEN...

Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler, şimdi bana seninle bir ömür vaat etseler, şimdi bana yeniden istermisin deseler……

Kesinlikle evet derim bebeğim…

Senin gözünden dünyaya bakmayı isterdim, bu kadar saf, bu kadar hesapsızca. Senin için her şey o kadar güzel, oturma odamızda bulunan saat bile senin için çok anlamlı ki durmadan ona bakıp gülebiliyorsun, seni dışarıya çıkarmak dünyada aldığın en büyük keyif, bizler hep daha fazlasını isterken sen sadece sana verilen bir biberon süt ile yetinebiliyorsun. Senin ayaklarını keşfettiğinde aldığın keyfi Edison ampulü bulduğunda almamıştır.

Bende seninle birlikte yeniden doğdum, seninle birlikte yeniden keşfediyorum her şeyi, hayat bana daha bir güzel, daha anlamlı görünüyor şimdi, eskisi gibi olmadık şeylere üzülmüyorum veya olmadık şeyleri dert etmiyorum. Senin bulunduğun ortamda negatif cümleler kurulmasını dahi istemiyorum ki o büyün hiç bozulmasın.

Senin gözünde, her şey yeni,her şey toz pembe, kirlenmişlik henüz yok, ki umarım bu kelimenin anlamını sende hiçbir zaman öğrenmezsin. Gökyüzü hep mavi mavi, güneş hep sarı sarı sana gülümser...Balonlar gibi rengarenk bir hayatın olur...

Çok sevdiğim üstat Müjdat Gezen’in yazdığı bu şiir seninde ilken olur;

İlkelerin olacak
Seni satın alamayacaklar
Aptalların uydurduğu
atasözlerine inanmayacaksın:
"Paranın satın alamayacagı şey yoktur."
"Herkesin fiyatı vardır."
gibi sözlere kanmayacaksın.
Onurunla, kimliğinle ve
beyninle yaşayacaksın.
Üreteceksin,seveceksin,
sevileceksin,inançlarının
arkasında duracaksın,
Sevgilerin karşılıksız,
yardımların gizli olacak.
Seni attan , ottan ayıran
özelliğin farkına varacaksın.
Çünkü sen insansın.
Ve bunu yakaladığın gün,
bembeyaz yaşayacaksın.

Hiç yorum yok:

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails