AŞKSIN SEN

AŞKSIN SEN

17 Ocak 2012 Salı

ZAPT ETMEK NE MÜMKÜN

Kuzey artık kendinin yapabildiklerinin farkında bu nedenle zapt etmek mümkün değil, azıcık boş bıraktığınızda evin altı üstüne geliyor. Eğer antredeyse ve boş bıraktıysanız hemen ayakkabı dolabını açıp babasının ayakkabılarını giyiyor yarım yamalak şapkasını takıp bize baybay yapıyor.
43 numara ayakkabı ve dışarıda yağan kara rağmen bu üst baş ile nereye gidecekse

Eğer yemek masasını hazırlayacaksak ve odada yalnız bıraktıysak hemen sandalyeye tırmanıyor ve burada yapacaklarının sınırı yok

yatak odasında yalnız bıraktığımda ise tüm çekmeceler aşağı iniyor ve çorapları ellerine takıyor. Bildiğiniz gibi burada yalnız bırakmaktan kasıt 10 saniyeden fazla değil

Aynı zamanda bu çekmecelerin içinde bir sonraki açışınızda ekmek parçacıklarına rastlayabildiğiniz gibi buradan aldığı bir çorabı mutfak çekmecesinde de bulabiliyorsunuz.

Tabi hoş şeyler bunlar, enerjisini dört duvar içerisinde atamayan çocuk ne yapacak hali ile kurcalayacak bu durumda bazen yan komşumuzun oğlu Can ile yada karşı komşumuzun kızı ve Kuzey ile akran Elif ile buluşturuyorum .

Aşağıda sözde can ila play station oynuyor Elinde çakma kumanda ile:)) yavrum benim



Bu aralar diğer sorunumuz uyku sorunu, kitapta yazdığına göre uyku problemi olan çocuk yoktur bunu öğretemeyen ebeveyn vardır diyor aslında doğru tabiki kişilik özellikleride var ancak yapmış olduğumuz hatalarda var ben ise hatamı bile bile yaptım gece uyandığında hemen kendi yanıma aldım, benim Kuzey'in yanımızda yatması ile ilgili bir sıkıntım yok aslında bizi özlüyor biz onu özlüyoruz , birde gece zaten uykusuz olan ben, uyanınca bir saat kadar sallamaya mecalim olmuyor Kuzey'de bunu artık alışkanlık haline getirip her gece aynı saatte uyanmaya başladı, bir haftadır gücümün yettiği oranda uyanınca odasından çıkarmadan kucağımda uyutup geri yatağa yatırıyorum ama gücüm ne kadar devam etti bilmiyorum . laf aramızda iki gün önce bu uyutma evresi gece 03:00-den 04:30 a devam edince dayanamayıp yine yatağımıza aldım:)) 

1 yorum:

Barış'ın annesi dedi ki...

Hep mi aynı bu çocuklar:)Kuzey'in resimlerine bakarken aynılarından bizde de olduğunu farkettim, aynı koca terlikler ya da aynı kocaman ekmeği başından ısırış:) sadece aktör farklı:) anlattıkların da öyle, çekmecelerde, kanepe altlarından ekmekler, elmalar, anlık boş bıraktığında damacanadan su dökmeler, sifona basmalar, küvetin içine girmeye çalışmalar var da var...doğru çocuklar enerjisini atamıyorlar ki, napsınlar...çok da dur yapma dememek lazım. belli aşamaya kadar müdahale etmemeye çalışıyorum, keşfini bölmeden. ne zamanki tehlike arzediyor, o zaman.. uykuya gelince, onda da biraz sabredeceğiz galiba, zamanla düzelecektir, inanıyorum(umut işte :)))

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails