AŞKSIN SEN

AŞKSIN SEN

30 Aralık 2011 Cuma

BÜYÜDÜKÇE DAHA BİR GÜZELLEŞİYOR İLİŞKİ DEDİĞİN ŞEY

Büyüdükçe zorlaşıyor cümlelerine katılmadığımı söylemiştim. Herşeyin zorluğu var acı mutluluğun hazzıymış. Bende Kuzey büyüdükçe daha bir keyif alıyorum aramızdaki ilişkiden

Hele şimdi yarım yarım konuşmalar başladı kelimelerin son harfleri yok, ortadaki "r" ler "k" lar yok dışarıdan eve gelince koştura koştura terliğimi getiren anne anne "diy" diyen
Sandalyesine oturup bişeyler karalamaya çalışan
yapmaması gereken şeyleri bildiği halde bir yandan ııh ıh diyen
Deyimlerden anlamayan "kafana takma" dendiğinde kafasına vuran  dünyalar güzeli bir çocuk büyüyor.

O iki saatte bir emzirme dönemlerinde sanırım ben pek bir şey anlamamışım, annelik değilde  görev bilinci gibi gelmiş bana, ototmatiğe bağlamış bir şekilde yaşamışım.Tabiki o ayların ayrı bir tadı var ancak şimdi birlikte saklambaç oynadıkça birlikte kek yaptıkça,birlikte kahvaltıya gittikçe :))daha bir keyifli oluyor herşey, en güzelide büyüdüğünü görmek, yeni şeyler öğrendiğini görmek, olmayan kıyafetleri ayırmak, kendi seçtiği oyuncağı almak,

Şimdi ise 2012 ye birlikte girceğiz, geçen sene Ankarada'ydık 8 aylıktı ve ne olduğunu anlamadı şimdide ne olduğunu anlayacağını sanmıyorum ama  birlikte evde oynayabiliriz 00.01 olmadan yeni yıla girmiş gibi eller havada zıplayabiliriz. Nice yıllara bebeğim hep mutlu bu dünyadan hep umutlu ve huzurlu sağlıklı ol, göznurum.

Allah bu yılda tüm çocuk özlemi çekenlere hayırlısı ile çocuk nasip etsin

Hiç yorum yok:

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails