AŞKSIN SEN

AŞKSIN SEN

2 Aralık 2011 Cuma

ANTALYA MACERASI

Bayram tatili nedeni ile eşimin şirketinin hediyesi ile Antalya'da tatil köyünde geçirecektik, bana Tatil köyü fikri hoş gelmediği için birde Kuzey ile bu fikri demenin tecrübesine varmak istedim.

Antalya'da sevgili arkadaşlarım Zümral ve Süleyman'ı ve tabiki güzel kızları Zeynep'i görmek için bir gün erken gitmeye karar verdik. İlk gün Zümral bizi karşıladı ve çok güzel yapmuş olduğu program ile çok güzel bir gece  geçirdik ertesi gün yolumuz belek Limak Atlantis Otel'e gittik, Kasım ayında olmamıza rağmen denize girilebiliyordu tabi ben bebemi sokamadım.

Yine söylüyorum herşey tatil otel bana göre değil, giriyorsun kapalı bir kutuya bilmem kaç gününü otel odası deniz, yemel salonları arasında geçiriyorsun habire yiyorsun yada yemek zorunda bırakılıyorsun. Ancak iyi olan yanı yemek yapmadığın çamaşır v.s. ile ilgilenmediğin için çocuğun ile daha çok vakit geçirebiliyorsun.

tabi birde bebeyi iki saatliğine kocaya satıp kese+köpük+masaj yaptırabiliyorsun....

Hiç yorum yok:

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails