AŞKSIN SEN

AŞKSIN SEN

1 Şubat 2011 Salı

KUZEY'İN ODASI


Karyolaya asılı ,bulut -yıldızlı ahşap süs taygatoys'dan

uçak şeklinde askılığı netten alakasız bir yerden buldum fyatı 7 TL. idi

CD lerimiz
Halı maceramı tamamlayıp, İVİ Halıya teşekkürlerimi ilettiğim sırada, Kuzey'in Odasının blogda olmadığını farkettim. Öncelikle zorlu halı maceramız nihayetinde sona erdi, oda konsepti helikopter, uçak olunca halıyı da bu şekilde seçmek için nette yaptığım uzun uzun araştırmalar sonucunda Koyunlunun helikopter resmi olan ve kenarından ortaya doğru üçgen çizen siyah yol şeklinde teması olan halıyı seçtik, Kuzey'in aceleci bir bebek olması sebebiyle hijyen anlamında uzun bir süre  halı sermemeyi tercih ettik ancak ilerleyen zamanlarda halıyı serdiğimizde,  halının dörtte birinin siyah olması sebebiyle üzerinde devamlı kendimi bir şey toplarken buldum, benim kusan, ağzında yiyecek varken hapşıran oğlum sebebi ile halının üstü değişik haller almıştı.BURADA

Bu arada aslında önceden bildiğim ama biraz pahalı olduğu için vazgeçtiğim İVİ halıda beğendiğim mavi trafik halıyı TIK sipariş ettim. Halı gerçekten başarılı öncelikle halı değil oyuncak, üzerindeki çizimler ve araç geçiş yolları  sebebiyle ilerleyen zamanlarda Kuzey'in daha çok ilgisini çekeceği kesin. Kuzey hala kusuyor ve hapşuruyor ancak üzerinde kolay kolay leke göstermiyor ve hemen silinebiliyor.

Evet halımızdan başladık, gelelim odamıza oda  made in Turkey by Kuzey's Mom yapımı odayı ben çizdim ve tanıdığımız bir marangoza yaptırdık, alt değiştirme ünitesini ise, ODDA da gördük ve Kuzey'in odasına uyarladık,ileriye doğru ayaklar kesilerek çalışma masasına dönüştürülecek.


Dolabın arasında İKEA dan aldığımız benim hala gece uykusuna geçtiğim açılır koltuk bulunuyor. Dolap çizilirken bu koltuğun ölçüleri dikkate alınarak çizildi.

Perdeler, nette gördüğüm bir perdeden esinlenerek Perdeciye yaptırıldı, ancak üzerinde ay,yıldız , bulut figürleri için önce piko yapan birine sipariş verilse de alınan başarısız sonuç üzerine Pendik'te bulunan tüm yerler dolaşıldı ama kimi yapamam dedi, kimi uğraşamam dedi ve yine işi halletmek anneannemize düştü, dedemiz çizdi anneannemiz dikti.

İçerisine ise hiç bir şekilde güneş girmesine izin vermeyen  storgüneşlik yaptırdık , tüle gerek kalmadı.

Dolabın kulpları ise ayrı bir macera konusu; odada bulunan pinokyo temalı saat, boy ölçer ve müzik çalar Roma'dan bartolucciden TIK taaaaa 2006 yılında alındı ve odaya asılmayı bekledi durdu baza altlarında, bu ürünler ahşap BU nedenle elimde bulunan iki adet mandal altlığını mandalları çıkartarak kulp yapmak istedim ama adet iki tane olunca çaresiz kaldım, bir zamanlar Tepe Nautilusta bir standda bu ürünler satılıyordu ancak artık satılmadığüını öğrenince yine ulu yüce Google da yaptığım araştırmada Etilerde MOHİNi de satıldığını öğrendim, bir hafta sonu hamile iken doktor ziyaretimiz sonrası babamız ile buraya giderek ahşapları aldık ve mobilyacımızdan kulba dönüştürmesini istedik.

http://www.sticker.com/ ve paşabahçe'den oda konseptine uygun stickerlar aldım.Mobilya üzeri ve duvarlara yapıştırdık.


dolap kapağı  içerisine resim konulabilir şekilde dizayn edildi, ilerleyen zamanlarda aylara göre resimler ekleyeceğim.
Aydınlatma philips kico serisinden.














1 yorum:

Anaların aslanı-aslanların anası dedi ki...

Bütün yapım aşamalarından birebir haberdar olduğum halde odanın tamamını (olmasa da bir kısmını ) görmek bugüne kısmetmiş. Nefis olmuş. Bırak artık şu mesleği şekerim ya senin asıl mesleğin bu olmalı. Ne kadar keyifli baksana, adliye koridorları mı yoksa renk renk, çeşit çeşit dekorasyon malzemeleri satan dükkanlar mı ? Anneanne ve dedeye şapka çıkarmak lazım, öpüyorum ikisini de ilet lütfen :)

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails