AŞKSIN SEN

AŞKSIN SEN

23 Şubat 2011 Çarşamba

BU ARALAR:))))

Bu aralar yoğun bir tempodayız. Bu nedenle bloga uzun süredir giremedim.  Neler oldu bakalım;

**bubu anni mama gibi lafları diyen Kuzey Efendi dün babası işten gelince kapıda onu görünce babaaaa dedi, tabi ki kociş mest oldu.

**Kuşlar nerede?
saat nerede? dede nerede? reis nerede? ( dede oluyor) ilgili yere bakıyor.
bir tek anne nerede deyince bakmıyor:((( çocukcağız daha kim olduğumu anlamadı mı ne:))

**

**Kociş ile anlaşma yaptık hafta sonları yarım saat o bana zaman tanıyor ben sevdiğim dekorasyon dergilerini okuyorum, yarım saatte ben ona zaman tanıyorum oda sevdiği işi yapıyor böylece yaşam enerjimizi yükseltiyoruz:)))( bu kelimeyi bu aralar çok seviyorum)


KUZEY'İ İŞYERİNE GETİRMEK ZORUNDA KALDIM;

Akrabamızın vefatı nedeniyle annemlerin acilen cenazeye yetişmek zorunda kalması nedeniyle eve gidip Kuzey'i alarak işe getirmek zorunda kaldım. Kuzey çevresindeki ilgiden  çok memnun kaldı, şaşkın şaşkın etrafa baksada ilgiyi seven böcüğüm mutlu oldu. ee çocuklu olunca arada  bu şekilde adrenalin olacak ama değil mi?


ADIM ADIM dergisine abone olduk. Şimdilik bir sayımız geldi, yanında vakvak diye ses çıkaran ördek ve kocaman bir kalem ile, bu arada abone olanlara özel olarak netten  müzik indirebiliyorsunuz henüz net yorum yapamıyorum bir dergi geldiği için ancak çocuğunuz ile ne yapacağınızı bilemiyorsanız müthiş destek sağlıyor.

YENİ OYUNCAĞIMIZ:  Müzik ve ses efektli bu oyuncak, bebeklerin neden-sonuç ilişkisi kurmayı öğrenmesine ve sağlıklı motor becerileri geliştirmesine de yardımcı olacak bir ürün diye aldık.

denemeye başladık, ne işe yaradığını keşfetti birde çabuk sıkılmasa ve çarkları ağzına götürerek yalamaya çalışmasa:)))

KUMANDA GİBİ GÖRÜNEN ŞEYİN OYUNCAK İLE İLGİSİ YOK, ESKİ KALAN KULLANILMAYAN ŞEYLERİ KUZEYE OYUNCAK DİYE VERİYORUZ.







1 yorum:

Sibelbek dedi ki...

zaten kumandalara bayılıyorlar, iyi yapmışsınız :)))

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails