AŞKSIN SEN

AŞKSIN SEN

2 Mayıs 2011 Pazartesi

COGİTOY

Kuzey için bir yaş kitapları ararken keşfettim COGİTOY'u tasarımı çok hoşuma gitti, daha doğrusu aradığınızı bulmak için uygun bir site, kaç yaş kitabı, karton kapak mı değil mi gibilerinden alt kırılımları olan bir site bu anlamda çok başarılı. efendim peki biz ne aldık:

**Silinebilir kalemler ( harikaaaaaaaaa)
değişik renklerde ki bu kalemler silinebiliyor, italyan yapımı , ayrıca gıda boyası ile renklendirilmiş. TIK
Kalemleri aldıktan sonra D&R da "silinebilir resim yapıyorum defteri satın aldım, bu defterde örneğin basit bir kayık yapımı kare üzerine sıra ile anlatılmış. Kuzey için henüz bir anlam ifade etmiyor ancak üzerini birlikte karalayıp duruyoruz.

** Bir yaş için bildiğiniz üzere kitap bulmak zor, ancak " denizdeki hayvanlar"görüyorum görüyorum dizisi  kitabı her nekadar 2-4 yaş dese de bence bir yaş içinde uygun .

gelelim D&R da gördüğüm "polisan-poliart "ürünlerine; TIK TIK denemenizi öneririm, bu ürünler henüz Kuzey için erken ancak çok başarılı, BİRAZ BÜYÜDÜĞÜNDE KESİNLİKLE ALACAĞIZ.

Hiç yorum yok:

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails